Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

EΠΙΣΚΕΨΗ-ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ ΛΟΦΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ 10-5-2018


Την Πέμπτη 10-5-2018 πραγματοποιήθηκε η πολυαναμενόμενη επίσκεψή μας στην Ακρόπολη, με ξεναγούς εμάς τους ίδιους τους εκπαιδευόμενους. Βάσει του υλικού με το οποίο μάς είχε εφοδιάσει η εκπαιδεύτριά μας του Κοινωνικού Γραμματισμού, Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου, προετοιμαστήκαμε κατάλληλα κάποιοι/ες από εμάς, ώστε να είμαστε σε θέση να ξεναγήσουμε τους συμμαθητές μας στα βασικά μνημεία της Ακρόπολης: Προπύλαια, Παρθενώνα, Ναό Αθηνάς Νίκης, Ερέχθειο.



















ΣΧΟΛΙΑ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ

Καταρχάς είχα να εξερευνήσω αυτόν τον ιερό χώρο από μικρό παιδί. Μου άρεσε η ξενάγηση από τους συμμαθητές μου. Εντυπωσιάστηκα από τον Ιερό Βράχο και ένιωσα τη γαλήνη, την αρμονία και την ενέργεια του χώρου. Είμαι τόσο ικανοποιημένος από την επίσκεψη που θέλω να ξαναπάω στην Ακρόπολη, γιατί σίγουρα έχω να εξερευνήσω πολλά ακόμη. Ευχαριστώ τους συμμαθητές μου για τις ωραίες ξεναγήσεις. 
(Δ.Μ.)

Για πρώτη φορά επισκέφτηκα τον Ιερό Βράχο, νιώθοντας μεγάλη συγκίνηση και δέος για ένα χώρο που μέχρι σήμερα διατηρεί την αίγλη του και την καταπληκτική του ενέργεια. (Β.Κ.)

Εντυπώσεις; Οι καλύτερες ! Οι ξεναγοί ήταν κατατοπιστικοί, ένιωσα δέος και γαλήνη. Παρατήρησα την συμμετρία και τις ομαλές μεταβάσεις στα μνημεία, τις αδιόρατες καμπύλες που συνομιλούσαν με την φύση και τον ανοιχτό ορίζοντα. Όλα ήταν στα μέτρα του ανθρώπου και επικρατούσε μια τέλεια αρμονία. 
(Ν.Δ.)
Η ξενάγηση ήταν υπέροχη, τα μνημεία επιβλητικά. Ένιωσα απερίγραπτα ωραία. Ευχαριστώ το Σ.Δ.Ε. για την ευκαιρία που μας έδωσε να επισκεφθούμε την Ακρόπολη. 
(Σ.Χ.)

Εγώ προσωπικά πήγα πρώτη φορά και μου έκαναν εντύπωση τα μνημεία και η υπέροχη θέα. Απέναντι έβλεπες από τη μία πλευρά το λόφο Φιλοπάππου και απ΄την άλλη το Λυκαβηττό. Ήταν το κάτι άλλο! Όποιος δεν έχει πάει, πιστεύω θα πρέπει να πάει οπωσδήποτε στον ελεύθερο χρόνο του.
(Δ.Λ.)
Μου άρεσε ιδιαίτερα το γεγονός ότι οι ξεναγήσεις έγιναν με πρωτότυπα όμορφο τρόπο από τους συμμαθητές μου.
(Β.Κ.)

Ένιωσα έντονα την ενέργεια του χώρου.
(Φ.Α.) 

Όταν ανεβήκαμε και φτάσαμε στα Προπύλαια ένιωσα  δέος. Ακούγοντας το συμμαθητή-ξεναγό, άρχισα να φαντάζομαι την αρχαία εποχή. Προχωρώντας προς τον Παρθενώνα, είδα την εντυπωσιακή αρμονία που υπήρχε. Η  ξενάγηση και η επίσκεψη θα μου μείνουν αξέχαστες!
(Κ.Κ)  
Εντυπωσιάστηκα πάρα πολύ. Μου άρεσε η ξενάγηση και το γεγονός ότι ήμασταν όλοι μαζί. Ένιωσα γαλήνη,  τα κτήρια ήταν φανταστικά και θα ήθελα πάντα όπου πηγαίνουμε όλοι μαζί να περνάμε τόσο υπέροχα.
(Α.Τ.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: